2 super dagar

Fredag : drog jag Åsa/Janne och Mirja/Alfred till Borås och tittade på showen . Mycket roligt . Men lite träsmak i röva hehehe . Taggade i bilen mot Borås med lite cider och minttu . Sen avtog det när vi väl va framme. Jajaja fick se fina hopphästar och Cowboysare . Lite tömkörning samt ett mäktigt fyrspann.
Lördag : Så drog jag till Charlies helt för mig själv . Köpte mig ett klarblått HV polo schabrak  Och lite långarmade tröjor till Adina samt ett par nya shortchaps  till mig. Jädrigt sköna.
Väl hemma så blev det slappa i soffan.
 
Kl 19 skulle jag rida lektion för Erik Brodin . Inte taggad alls !!!
Men ............................
fyfanken vad bra det gick idag . 

EN GULD STJÄRNA till mig. Bastard var duktig det är så otroligt roligt att rida på honom nu när allt faller på plats mer o mer. Och vilken galopp . Lite att träna på har jag , faller ihop lite så jag skall sikta uppåt med kroppen.
Men så roligt att veta att det är vi som gör allt det hära. Han ej ju inte utbildad alls när jag köpte honom så varje dag är en utbildning för både mig Adina och Bastard.
(När Vi köpte honom så hade han ej gått så mycket . Han gick vingligt och inte regelbunden riden samt att han var hingst till han var 4 1/2 år sen skadad i 1 år och lugn igångsättning efter operationen)
Så visst nu njuter jag i fulla drag .
Herregud så roligt.
Imon ingen träning för Kjelle  men jag skall fatiskt hoppa med honom på fm .
Lite gymnastik hoppning. Så jag får igång rythmen.
Puss hejs jag skall slappa nu i sängen  med ett stort leende på läpparna .
Drömma om en rolig träning kanske !!!
Nepp drömmer nog om denna lilla herren .
 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0