Nyårs afton.

Ja herregud vilket härligt gäng som vi firade nyår med . Alltid lika roligt att va me dem. Mycket skratt. Och så beställde vi taxin till kl 02,00 och så bokade vi bort den för det var för tidigt . Istället åkte vi hem vid 5 tiden på morgonen . Ujujujuj . Då fick jag beskänna färg dagen efter . Baksmälla !!!! Segt som attans . Tur nog så har jag en snäll Åsa som drog det tunga lasset i stallet den dagen . Hur underbar var inte hon . Tusen fallt Tack ! Imon så hämtar jag dressyr sadlen från Niklas i Svenljunga. Äntilgen har saknat den goa sadlen. Tar nog tid att rida in sig i den nya men så e det. På lördag så drar jag iväg till Charlies . Bastard har gått Ute i skogen nu i 2 dagar . GFörsta dagen så var det som vanligt piruetter och ville inte . Har en tuff tös som reder det mesta Kram och ha en goe helg alla . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0