måndag ......

Japp nu var det allt tantens tur att rida på Bastard . Adina var på introduktions kurs för körkortet med Beatrice i värnamo. Jisses det går fort med barnens ålder var ju inte så längesen Bea övningskörde . 
Så nu snart börjar Adina. 
Ikväll så red jag på hjärtat . Blev mycket serpentiner och böjningar inåt och utåt . Har ju inte precis gjort läxan som jag red för Erik . Slarvigt av mig. men det gick ju kanonas för oss i ridhuset.
Lite tyst utan Janne och Åsa . Ingen Harvey i stallet ännu . Han  har feber fortfarande .
Lite kusligt att dom ej vet vad det är med honom.
Hoppas det blir en snabb tillfrisknande snart på hästa pållen.
 
Imon så rider jag igen på Bastard . Så det blir att träna på samma sak igen.
 
Ha det så himla great . och vi ses snart igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0