Vänskap

Vänskap är sånt som bara finns i ryggmärgen . Man behöver ej träffas varje dag den bara finns där . Min bäste vän Marie min stallchef och min Goa vän sen 2007 den dagen då jag körde Jelly för betäckning till dem med hingsten Bastard som jag förövningar äger nu . Fast han är valack nu . Den vänskapen består . Vi kanske inte träffas varje dag i stallet men vi tänker på varann och ställer alltid upp hon ställer upp för mig och jag för henne . Hon är som en lilla syster till mig . Trivs så bra . Ibland kan vi vara tjuriga och lite buttra men det släpper alltid . Vi förstår varann . Ikväll så gjorde vi det vi har pratat om så himla länge . Vi fick tid för en tur på våra fyrbenta hästar . Blåste i ute paddocken men vi red . Så himla mysigt . Sen en lite kaffe på det . Livet är allt bra ! Kram på dig hjärtevännen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0