Och så kom Julafton

Dålig uppdatering från mig på Södergården ellersom vi säger South Farm Four  hehe ! 
Men Adina och Simon åkte ner till stugan och hälsa på Bea och David . 


Sen kom Bea hem över jul till oss ! 
Familjen samlad ! Så mysigt gillar verkligen att ha alla här saknade dock David ! Men fler tillfälle kommer 
Flickorna var ute och red dan innan julafton !




Sen kom julafton äntligen ! 
Min älskade lillebror Lasse med familj kom och firade samt mor och far ! 
Så mysigt hade det så roligt allt var så vackert ! 
Barnen var så mysiga ! 




Min små prinsessor 


Min bror och jag 

Juldukningen 





Söta Adina och Simon  vid misteln 

Adina och Beatrice 

Nöjd vovve med sin säng ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0