Helgen v 4

I fredags så drog jag till stugan efter att mockat och borstat Bastard . Blev lite bubbel i stugan kallt att gå fram till poolen men väl i 39 grader . Men fn jag skall upp oxå , då blur det ju lika kallt igen ! 

På med mössan 

Hälsade på Baggen i snapparp . 
Så stilig han har blivit . Lik jelly och bastard . 




På hem vägen en sväng till Hööks . Sen till stallet och rida på min kompis Bastard 

Idag söndag så var det dressyrträning för Kjell -Arne det var så kallt att stå och ha passet då vi fick avbryta detta . Synd hade sett framemot ett rejält hårdkörning av denna otroligt duktiga man . Men vi red ändå lite till , jag Sofie och Stefan . 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0