Sambucca

Nu håller vi på att få igång Sambucca åt Stefan . Igår och idag så red jag henne på utebanan dressyr . Idag värmde jag upp henne i en halvtimma sen så bad jag Sofie att rida lite hoppning då jag inte vill hoppa ! Sofie var så snäll och hjälpte till . Kan ju bli långtråkigt med dressyr ! Måste variera lite . Därför jag och Adina passar sp bra ihop jag tar det tråkiga medans Adina tar skogsridning och hoppningen på Bastard ! Perfekt lag arbete , Bastard fick vila idag !
Sofie tog några skutt och sen red hon ut i skogen som avslutning . Gillar verkligen denna skimmel stoet ! Men vi har mycke kvar att träna på tillsammans ! 
Kul att få rida på en annan häst ! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0