Oj oj oj hästar och katter samt flytten ....

Har varit en dålig uppdatering ! Men nu har iaf den sista hästen anlänt till stallet  Janne/Åsas Glory kom ! Så binär alla boxarna fulla  och  stallet har fått sina fyrbenta varelse ! 



Blev dock lite problem med stona ! Dom gillade inte varann ! Så hon fick gå med Romeo Haflingern ! Bastard och Nina fick gå tillsammans ! Funkade ett par dar med Bassen/Nina sen betäckte han henne ! Vaaaa ? Jäkla häst ! Bara att dela på dem ! Köpte munkpeppar  och skulle ge honom det han ville inte ha det ! Kastade ut maten ur krubban med mulen ! Stoet åt det iaf ! Se om det hjälper !  
Nåväl hästarna är i full gång ! Rida regelbundet ! Köpte snygga ridbyxor i veckan från Avena Fashions  med grepp på röva och insidan av låret ! 
Flytten går i väldans fart ! Städar för fullt ! 

Spaet kommer att sakna detta !! 


Mitt underbara dusch munstycke !!!


Mitt underbara kök !!!! 


Mellersta toan 



Mitt Adinas och Beas sovrum !!! 

Övre toan !! 
Vad jag kommer att sakna detta hus . Här har vi bott  sedan 1991 så ett härligt liv har vi haft !! 
Men vi får det bra i vår Gård !! 
Mycket som skall in i minnet ! Hantverkarna är färdiga nu med allt ! 

Adina red barbacka , hahaha !!


Lite gos med hästen i hagen !! 



Dom är så underbara mina små röda katterna !!!! 


 Hehe jag och Jasse rider på utebanan tillsammans med Bastard och Nina !!!! 
Selfie foton !! 
Kram och har det gött till nästa uppdatering . Blev dock ett långt inlägg när man slarvar !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0