Målat om i stallet

Då satte vi igång att måla om i stallet  . Ingen planering utan bara rätt på arbetet , 
Jag och Catte slipade boxväggarna fri från gammal färg ! 

Sen började Jocke måla . Vi gick tyvärr inte ! Han e så pedant när det gäller målning , får inte droppa en färgklick fel . Jaha  inget att göra åt detta ! 
Men han är jäkla duktig min man . 
Här är före och efter foton . 






Adina och Catte har ridit på hästarna . 
Opal fick hoppa en Pytte litet hinder igår 
Och idag blev det skogen . 
Bastard fick ta skogen igår och jag red dressyr idag ! 
Imon går dom vara ! 





Dolores vår busiga kattunge , hittar på nåt nytt varje dag ! 
Så himla skön ! 

Tömkörde Opal oxå lite kontroll bara hur han beter sig . Lyssnade jätte bra men lite rädd om bakbenen när jag strök med bommen . Lite att jobba med ! 

Man får inte glömma att han är 3 år ! Skynda långsamt ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0